Ajattelin laittaa itseni käteiskuurille lokakuun ajaksi. Nostan kerran viikossa summan jolla on pärjättävä. Nyt täytyy vähän laskea kuluja sopivan summan arvioimiseksi. Bensan maksan edelleen kortilla, on vaivattomampaa. Olen yrittänyt tätä ennekin mutta aina jotenkin onnistunut ryssimään koko homman... :-)

Mutta nyt minulla on lompakkovahti! Kuten lukijat tietävät, olen viime ajat poukkoillut varsin takkuisessa suhteessa. Ollaan, ei olla, nähdään, ei voidakaan nähdä... Hermoja raastavaa. Laitoin jo kerran koko homman poikki, mutta eihän siitä mitään tullut... Niin isoja tunteita molemmilla että päätimme yrittää jatkaa. Se iso sanakin on toisillemme sanottu... Rakastan... Nyt alkaa taistelu "syöjättären" kanssa... (näin hän ex-vaimoaan taannoin kutsui...) Saa luvan ottaa kontolleen lasten kuskauksia ja ruveta ilmoittamaan menoistaan paremmin. On tottunut siihen että toiselle käy aina...vaan ei käy enää, nyt on omaakin elämää...Kova kovaa vasten, kun muu ei auta. Mutta edetään rauhassa kuitenkin.

Niin, takaisin asiaan, lompakkovahtiin. Pyysin eilen tältä ihanalta mieheltä että hän vahtisi shoppailuani. Aina kun olen sortua ostamaan jotain on minun kysyttävä hänen mielipidettään siitä onko ostos tarpeellinen. Odottelen juuri ostolupaa nahkahanskoille... :-) Hän on hyvin minimalistinen, ei mitään turhaa tavaraa, ja hyvin pedantti. Saattaa minun tavaramäärääni ja haahuiluuni mennä hermot jokusenkin kerran.. :-D Sama juttu makean syömiseni kanssa, lupasi vahtia sitäkin, itse kun ei makeasta välitä. Loistavaa, sanon minä.

Kärsivällisyyttä ja itsehillintää joudun nyt opettelemaan oikein urakalla. Toivottavasti vanha oppii vielä... Mukavaa ja säästeliästä viikkoa kaikille!

love-quotes-breaking-down-walls1-normal.

kuva täältä: http://designurge.com/love-quotes/