Tai ehkä kissa minun tapauksessani. Joka tapauksessa, tänä tylsänä perjantai-iltana sorruin nettishoppailuun. Sinne meni 300 € ja vielä säästötililtä! Hyi mua.... tai ehkä ei. Aika näyttää.

Ja mitäs sitten ostelin? No rahastoja tietenkin! Avasin Nordnetin tilin/salkun, tuikkasin sinne 300 rahaa ja eikun shoppailemaan! Ja aivan summan mutikassa.... Seligsonin selkeiden sivujen jälkeen tämä oli yhtä siansaksaa minulle. Meni kyllä aivan lottoarpajaisiksi, hih. Nyt on ripakopallinen rahastoja taskussa, tai netissä.

Mä olen jotenkin koukussa rahastosijoittamiseen. Minusta on kamalan mukava seurata niiden kehitystä. Otin puolet tällä hetkellä miinuksella olevia ja puolet plussaa näyttäviä. Koreaa, teknologiaa ja ties mitä muuta, nyt on niin väsy etten muista juuri muuta. Jos menis pötkölleen ja kattois joku päivä uudestaan mitä tuli tehtyä. :-)

Työjutut selkeni eilen, saan lähes täydet tunnit, ja joka toinen viikko vähän enemmänkin kun on lauantaihuki päälle.

Kyllä tämä taas tästä!

P.S. Joo, olisin voinut lyhentää velkoja sillä kolmella sataa. Nyt on kuitenkin eletty niin niukasti että pystyn näillä näkymin sen verran lyhentämään joka tapauksessa.

viikonloppuja! :-)