Eilinen silmälasien osto aiheutti olotilan "helvetisti rahaa menee, menköön kaikki". eli ostolakko lipsui pahasti ja lipsuu vielä tänäänkin. Ostin kirpparilta tuunattavat kengät ja villakangastakin, yhteensä 29 €. Ok, takki on ihana ja ollut hakusessa, kengät hyvät jalkaan ja ihana malli, ja 40 € olin kirpparille varannut rahaa, joten ei aivan hirveää. MUTTA...... kotiin päästyäni aukesi eBay, tuo turmioon vievä sivusto. Ja yhtäkkiä olen ostanut vanhat nilkkurit ja hirveän pinon rintaliivejä, huutoja on vielä molemmista aukikin, toivottavasti en voita niitä. Mikä perskules siinä on että yksi ei riitä, vaan kun ostetaan, niin ostetaan sitten monet? Liivit tulevat tarpeeseen, olen kulkenut viimeisin vuoden lähes kokonaan urheilumallisilla toppisysteemeillä. Mutta ei niitä silti tarvitse ostaa yhdeksiä kerralla! Haloo järki, voitko taas pikkuhiljaa palailla tännepäin! (öhöm, yhdettoista tais tulla, mutta kuudet oli paketissa yksien hinnalla!)

Ja kaiken muun hyvän lisäksi autoni moottorivalo syttyi eilen palamaan.... voi vee, varmaan taas lisää rahanmenoa. Eli tunneshoppailua ollut eilisilta ja tämä päivä. Eiköhän se tästä tasaannu, ja alusvaatteet nyt tulevat minulla käytettyä aina loppuun, joten nyt en tarvitse uusia pitkään aikaan, olettaen että ovat sopivia. Toisilla on "bad hair day", mulla on toisinaan "bad boob day" :-)

Nyt alkaa iskeä paha ostokrapula. Mutta takki on hieno. Ja nämä kengät tuunataan.

DSCN1804-normal.jpg

DSCN1805-normal.jpg