Ja taas köyhää huijattiin. Minun tilaamani pesukone ei kuulunut SER-kierrätyksen piiriin, vaan palvelu koski tiettyjä tuotteita, näkyy kuulemma tuotekortissa. Missä hiton tuotekortissa??? Olisiko minun pitänyt käydä joka kone läpi että tiedän mihin kuuluu vanhan koneen poisvienti? Voi helevata...

Onneksi ex-ukko pelasti jälleen, tulee hakemaan joku ilta vanhan pois. Joutuu samalla tekemään vähän muitakin fiksaushommia, mutta ei tiedä sitä vielä.... :-)

Katselin eilen sankamalleja eri silmälasifirmojen sivuilta ja huomasin makuni halventuneen, kun parhaimman näköisiä löysin Specsaversin sivuilta. Liekö alitajuntaista.... Minulla on ollut kallis maku lapsesta saakka. Kerrankin tuotiin 3 mattoa näytteille, minun piti valita niistä huoneeseeni joku. Hintoja en tiennyt, mutta kalleimman onnistuin valitsemaan. Nykyään kyllä kelpaa onneksi halpakin, kunhan laatu on kohtalaisen hyvää.

Tämä viikko pitäisi selvitä ilman ruokakaupassa käyntiä, perunoita on ja pakkasessa soosia ja alelihaa. Sietäisi tässä vähemmän syödäkin, tupakoinnin lopetettuani reilu kuukausi sitten olen lihonut niin etten meinaa farkkuihin mahtua. Ja sehän ei käy, että lihomisen takia pitäisi ostoslakko lopettaa. Kai tässä pitäisi mennä vielä karkkilakkoonkin. Niinhän se menee, kaikki mukava on kallista tai lihottavaa. Tässä tapauksessa molempia.