Oho, onpas tullut tauko kirjoittamisessa.... vaan eipä tuota ole ollut mitään asiaakaan. Rahaa tulee, rahaa menee, normaali meno. Olen joutunut tekemään muutaman kalliimman ostoksen rahalla jota minulla ei ole ollut, joten olen onnistunut kasvattamaan velkaani. Sellasta elämä välillä on. Kohtuullisen hyvässä tasapainossa kuitenkin mennään.

Puhelinliittymän vaihto tuli, jouduin luopumaan halvasta liittymästä ja ottamaan paketin jossa netti, rajoittamattomat puhelut ja viestit. Ja minkä takia? No miehen.... :-)

Enpä olisi uskonut että minä, vanha kyyninen pessimisti enää jaksan rakastua, tai ainakin ihastua. Näin on nyt silti päässyt käymään, eli ihmeitä tapahtuu vielä nykyaikanakin. Vähän on homma vielä hataralla pohjalla, erinäisiä itsestämme johtuvia hankaluuksia jotka estävät ajanvieton yhdessä, eli lähinnä mennään viesteillä... Mutta eiköhän tämä tästä suttaannu kunhan jaksan olla kärsivällinen. Ei ole ihan paras ominaisuuteni.... Kaikki mulle heti tänne nyt! :-)

Ajatus on siis harhaillut muutaman viikon aivan muualla kun talouden hallinnassa. Täytyy joku päivä istua ja katsoa missä mennään, ihan tarkasti. On tuo keskittymiskyky ollut kultakalan luokkaa viime aikoina...

Että tällänen pikapäivitys vaan, palaan asiaan jahka järki tulee takaisin päähän! :-D

love-normal.jpg