Ok nyt en tiedä oliko sittenkään hyvä veto maksaa velkaa pois säästöillä. Nimittäin joku pieni pirulainen minun päässäni luulee nyt että minulla on rahaa! Ja käskee ostamaan! Ja olenhan minä tyttö ostanutkin! Se on Visa tapissa ja tili tyhjä siitä hyvästä. Enkä minä ikinä opi..... Julma totuus tuli ilmi kun takilla yritin laittaa 60 €:a maksimisummaksi. Hylkäsi tylysti yritykseni, antoi 20 €.lla tankata. Jääkaapissa on valo, suolakurkkuja ja mansikkahilloa. Loppuviikko eletään siis työmaan leivillä.

Välillä sitä todella vieläkin repsahtelee pahemman kerran. Raha on mennyt sisustamiseen, kynsijuttuihin ja ihonhoitoon/meikkeihin. Että sellanen turhuus iski. Tai sitten olen jälleen herännyt henkiin kaiken ahdistuksen jäljiltä ja jaksan nähdä vaivaa itseni takia. Mieli on ainakin paremmassa kunnossa kuin aikoihin, kiitos uusien mukavien työtovereiden ja pomojen, jotka arvostavat ahkeruuttani, antavat vastuuta ja ymmärtävät minun välillä ehkä oudotkin jutut ja tekemiset. Näinhän ei todellakaan ollut ed. paikassa. Lakijuttua ei saatu aikaiseksi, liian vähän näyttöä, mutta tulipahan kokeiltua, ei jää vaivaamaan.

Ja sitten....TATTADATATTADADAAAAA!  52 VIIKON SÄÄSTÖHAASTE ON VALMIS!

Säästötilille oli tullut sivutyön palkka ja saa sielä pysyäkin vaikka perjantaihin asti kärvistelenkin. Aloitin samontein 52 viikon säästöhaaste vol 2:sen, ja maksoin 14 ensimmäistä viikkoa ja viikon 21 pois. Tuli hyvä mieli.

Käväisin kirpparilla, olen melkein satasen voitolla! Ja vielä on yli viikko myyntiaikaa. Käyn loppuviikosta läimäisemässä -50 % - kyltin niin lähtee varmasti loputkin. Enkä ole ostanut kun yhdet kengät, Tamariksen ihanat harmaat avokkaat pienellä kitten-korolla, uudet, 6 €. Myynnissä kenkiä oli yht. viidet, joten vähennystä joka tapauksessa, tuossa olisi vielä parit jotka ehkä joutaisivat sinne vielä. Niistä pahan onnen korkkareista en ole tosin vielä päässyt eroon.... Perhana, myyn ne vaikka vitosella kunhan joku ostaa pois. Mitään en aio kirpparilta kantaa takaisn kotiin, vien loput johonkin keräykseen tai roskiin jos ei mihinkään kelpaa.

Pitäisi jaksaa nyt jatkaa noita keittiön kaappeja. voin kertoa että helpompiakin hommia on tehty.... miksi pitää laittaa tollasia typeriä uria, joissa vielä niissäkin on pieniä uria.... Tulee mitä tulee.

Mukavaa viikkoa!